M4 Europa

Hør hva Gud gjør gjennom M4 i Europa idag.

M4 ble startet i Norge og gikk til Europa. Vet du hva som har skjedd? M4 er i 15 nasjoner i Europa. Nedenfor kan du finne mer informasjon om M4. Gjennom M4 skriver Gud sin misjonshistorie i Europa og vi tror vi bare er ved en begynnelse.

10. juni 2021 arrangerte M4 Europa en online samling med overskrift: «Discovering M4 Europe» Nedenfor finner du en oppsummering av samlingen.
Du vil gjennom denne filmen:

• Møte de nasjonale lederne for M4 i de ulike nasjonene og høre deres historier.
  • Møte menighetsplantere og mennesker som har kommet til tro gjennom plantingene.
  • Hør historier om hvordan rekruttering av menighetsplantere skjer i mange nasjoner.
  • Du får en konkret utfordring til å være med å støtte M4 arbeid i Europa.

Vi utfordrer deg til å lytte til filmen og bli inspirert.

Over de siste 10 år er M4 Europa vokst til en misjonsbevegelse i 15 land. Det startet i Norge og Øivind Augland har fått vært et redskap til å se 400 menigheter bli plantet i Europa de siste 10 årene.  M4 trener kommende menighetsledere gjennom M4 Ready rekrutteringsprosess og M4 teamprosess. M4 bøker er oversatt til 12 forskjellige språk. Øivind er visjonær leder og daglig leder for M4 Europa.

De siste årene har Øivind og Linda Augland brukt mer av sin tid på å besøke ledere og oppmuntre dem, samt å ha en årlig samling for alle lederne i M4 Europa  i Hånes Frikirke. Hånes Frikirke er en støttepartner til M4 sitt arbeid i Europa, i det arbeid som Øivind og Linda står i.

Ønsker du å være med som støttepartner finner du mer informasjon under Gi til M4. Her går støtten gjennom Hånes Frikirke til M4 Europa. Du kan også gi gjennom Frikirkens prosjektside Gi/frikirken.

Nedenfor finner du mer informasjon om:  M4 vår historie. Her møter du ledere fra alle nasjonene M4 arbeider i som forteller litt av deres historie. Filmer: Her finner du blant annet filmer du kan bruke i Gudstjenester og møter om dere skal ta opp en kollekt. M4 Norge: Her ligger informasjon om hva som skjer med M4 Norge og noen filmer på norsk som forklarer hva M4 er. Gi til M4. Mulighetene til å gi er forklart her.

Du kan finne mer informasjon på M4norge.no og M4europe.com

Ønsker du å motta nyhetsbrev fra M4 arbeidet som Øivind og Linda Augland står i? registrer deg nedenfor.