Gi til M4

Du kan være med og støtte arbeidet som Øivind og Linda Augland leder i Europa ved å ta opp en kollekt i din sammenheng eller å gi en gave. Det kan du gjøre på tre måter:

Gi på vipps eller overføre til bankkonto

Du kan gi på Vipps til  M4 Europa #19435 eller til kontonummer 2801.44.24018 i Sparebanken Sør.

Gi gjennom Frikirken sentralt  |  GI HER

Frikirken har godkjent Linda og Øivind Augland sitt arbeid gjennom M4 Europa som europamisjon i Frikirken og lagt det opp som ett prosjekt på Gi/frikriken.no Du finner prosjektet på Frikirkens hjemmesider HER. Du kan gi en gave her fra din menighet og det vil være en del av menighetens givertjeneste til Frikirkens misjonsarbeid.

Gi gjennom Hånes Frikirke  |  GI HER

Hånes Frikirke er en støttepartner til M4 arbeidet i Europa og har satt opp en mulighet for å kunne gi gaver og også ha fast givertjeneste til prosjektet. Mer informasjon finner du om det HER.

Vi takker for den støtte du ønsker gir til M4 arbeide i Europa.

Ønsker du å motta et nyhetsbrev fra arbeidet kan du registrerer deg nedenfor